Friday, August 28, 2009

**HIDUP GAYA SIHAT BERINOVASI DENGAN ZHULIAN

Sekitar tahun 80an, kita biasa kaitkan syarikat ZHULIAN MALAYSIA dengan penjualan barang kemas saduran. Tetapi kini, selain memiliki koleksi barang kemas, syarikatZHULIAN juga telahpun memiliki pelbagai produk lain yang bermutu tinggi kualitinya.


Rangkaian produk ZHULIAN adalah terbahagi kepada beberapa katogeri utama :

1. Set barang kemas
2. Sistem Rawatan Air
3. Penulenan Udara
4. Suplemen Kesihatan & Nutrisi
5. Makanan & minuman
6. Penjagaan Diri dan Penjagaan Rumah













MENCIPTA JARINGAN ANTARABANGSA...

Berganjak tahun, ZHULIAN telah berkembang dari tapaknya di Malaysia ke Thailand, Indonesia dan Singapura dalam usahanya membawa Peluang Perniagaan KeemasanZHULIAN yang unik ke arena antarabangsa bagi membolehkan lebih ramai orang menikmati kebaikan dan ganjaran yang ditawarkannya. Dengan kedinamikan dan perkembangan yang berterusan, ZHULIAN sentiasa mengalu-alukan mereka yang mencari peningkatan dan pengkayaan gaya hidup yang lebih berjaya!

Terdapat banyak agency ZHULIAN di seluruh Malaysia yang dapat membantu & memberi tunjuk ajar serta membangkitkan SEMANGAT kepada ahli-ahli baru SEPERTI ANDA. Anda tidak akan rasa keseorangan....


Plan Pemasaran Zhulian

ZHULIAN sentiasa mengalu-alukan kehadiran ahli baru dari seluruh pelusuk dunia.. Semenanjung Malaysia, Sabah, Serawak, Brunei, Singapura, Indonesia ataupun dari mana pun jua... Sila hubungi saya di zhuliankemaman@yahoo.com.my ataupun klik di link dalam ruangan 'BORANG PERTANYAAN' di sebelah kanan.




mhome-animation

No comments:

Post a Comment